Összes hír
Idén is folytattuk 2008-ban indított hagyományunkat és megrendeztük immár 11. alkalommal a Nagy Webáruház Felmérést, amelynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2017-ben.
2018. március 22-én újra megrendezzük Budapesten az Ecommerce Expo-t, Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényét. Részletek ...
Idén is folytattuk 2008-ban indított hagyományunkat, és megrendeztük a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2015-ben.
Itt az év vége, az évértékelés ideje. Ilyenkor jó egy kicsit hátradőlni, és nyugodt körülmények között végiggondolni, hogy mi minden történt velünk ebben az évben. Mert általában ilyenkor jön rá az ember, hogy milyen mozgalmas évet hagyott maga mögött. Íme a mi visszatekintésünk:
Idén is megrendezték Az Ország Boltja versenyt, melyen a regisztrált webáruházak 11 termékkategóriában és egy független kategóriában mérethették meg magukat.
Végül október 8-án ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre.
A nagy sikerre való tekintettel az egyik legnagyobb tömegeket megmozgató szemináriumunk elérését kiszélesítjük.
Vagyis a "Hogyan Indítsunk Webáruházat" nevű szemináriumunkkal, a kéthetente megrendezésre kerülő fix budapesti és az országjáró Roadshow mellett egy igazán izgalmas területre lépünk be!
Az Árukereső.hu által idén is megrendezett Ország Boltja verseny a végéhez ért és kihírdették a díjazottakat. A versenyben regisztrált webáruházak 11 termékkategóriában és egy független kategóriában mérethették meg magukat.
Végül október 10-én ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre.
Idén is folytattuk hagyományunkat, és megrendeztük a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2012-ben.
E neves esemény alkalmából szerettük volna meglepni ügyfeleinket ...
Az elmúlt évek nagy sikerére való tekintettel, idén is megrendezésre került az Ország Boltja verseny, melyet még júliusban indított el az Árukereső.hu. A versenybe regisztrált webáruházak összesen 28 kategóriában mérkőztek meg egymással.
Tegnap este pedig ünnepélyes keretek között fény derült az idei győztesekre.
Idén másodjára is elindul az Ország boltja verseny melyet az Árukereső.hu indít a hazai online boltok minőségi és népszerűségi megmérettetésére. A versenybe ismételten várják bármely hazai webáruház ingyenes nevezését, érdemes tehát tájékozódni a részletekről.
Néhány nappal ezelőtt a GKIeNet egy újabb kutatás eredményét tette közzé weboldalán, melyből világosan látszik, hogy az internetes kereskedelemben mennyire nagy növekedés következett be 2011-ben. Ennek az alapját az jelenti, hogy a kedvezőtlen gazdasági helyzet következtében nőtt a vásárlók árérzékenysége és ebből kifolyólag egyre inkább előtérbe került az internetes vásárlás.
Mindennél jobban szeretnénk azt, hogy Ön sikeres és elégedett legyen az általunk biztosított megoldásokkal. A webáruház rendszerünket is ennek a szemléletében fejlesztjük, és igyekszünk azt napról napra jobbá és hatékonyabbá tenni. Emellett azonban úgy gondoljuk, hogy további segítséget nyújthatunk azzal, ha összeállítunk egy Webáruház Üzemeltetési Eszköztárat.
Túl vagyunk a temesvári elektronikus kereskedelemmel foglalkozó konferenciájának, az eComTim 2012-nek az első napján, és mivel meglehetősen kevés hazánkfiával találkoztam a rendezvényen, ezért úgy gondoltam megosztom a többiekkel az itt hallott és tanult dolgokat - vagy legalábbis a lényeget, ami megragadt bennem.
2012. február 8-9-én Temesváron megrendezésre kerül Közép-Európa egyik legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye. A két napos rendezvény alatt a jelenlévőknek lehetősége nyílik meghallgatni az elektronikus kereskedelem világszintű vezető személyiségeinek előadását.
Pár nappal ezelőtt látott napvilágot a GKIeNET legfrissebb kutatása, mely a 2011-es e-kereskedelmi trendekkel foglalkozik. Érdekességként megemlítjük rögtön az elején, hogy az előrejelzések alapján a női és férfi vásárlók aránya felborulni látszik és idén várhatóan már inkább a hölgyek vásárolnak majd nagyobb számban az interneten.
Emlékeztetőül szeretnénk közölni minden webáruház-tulajdonossal, hogy Január 1-jétől 27%-ra emelkedik az általános forgalmi adó a korábbi 25%-ról. Ez természetesen csak azokra az ügyletekre érvényes, amelyekre a jövő évben keletkezik az áfa fizetési kötelezettség. Abban az esetben, ha az elszámolási időszak teljes egésze 2011-re esik, akkor a 25%-os áfakulcs marad érvényben, függetlenül attól, hogy az ellenérték fizetése mikor történik meg.
A Budapest Bank által végzett felmérés kimutatja, hogy a megkérdezettek 90%-a vásárolt már online, azonban a KKV-k mindössze 13%-a rendelkezik csak webáruházzal. Ennek ismeretében kijelenthetjük, hogy a kisvállalkozók egyértelműen nem használják ki a világháló nyújtotta lehetőségeket.
Könyvszerető emberek lévén munkatársainkkal csak úgy faljuk a könyveket. Ez a tény azonban önmagában még nem lenne ok, hogy hírként is megosszuk weboldalunkon. Most azonban egy rendkívül hasznos könyvre bukkantunk amit úgy gondoltunk, hogy a megszokottól eltérően most mindenképpen meg kell osztanunk másokkal is. Különösen mert Karácsony alkalmával egy nagyon jó ajándék lehet az Ön számára.
Az elektronikus kereskedés majd minden aspektusát befolyásolja az új EU Fogyasztóvédelmi Direktíva, amelyet október 10-én fogadott el az Európai Unió Tanácsa. A direktíva számos ponton szigorítja az e-kereskedéssel kapcsolatos szabályozást, például kitolja az elállás határidejét 14 napra, tiltja az automatikusan bejelölt upsale checkboxokat, és kötelezi a kereskedőt a mindenkori teljes költség kiírására. A tagországoknak két évük van arra, hogy az új direktívát beemeljék a jogrendszerükbe, de a kereskedőknek érdemes már most felkészülni.
Lezárult az Ország Boltja verseny, melyet még idén augusztusban indított el az Árukereső.hu, s amelyről korábban mi is beszámoltunk. A versenybe több mint 400 webáruház regisztrálta magát akik összesen 26 kategóriában mérkőztek meg egymással.
Ezzel a címmel tette közzé pár napja a GKIeNET piackutató cég az éves jelentését a hazai elektronikus kereskedelem alakulásáról. A címválasztás egyáltalán nem meglepő, hiszen az elmúlt években folyamatosan bővült az internetes kereskedelem, a kérdés inkább mindig csak az volt, hogy éppen mennyivel.
Idén először szervezi meg az Árukereső.hu az Ország Boltja versenyt, a hazai online boltok minőségi és népszerűségi megmérettetését. A versenybe bármely hazai webáruház ingyen benevezhető, ezért érdemes tájékozódni a részletekről.
2011-ben is - lassan már mintegy hagyományt teremtve - megrendeztük a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdeztük meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2008 óta.
Az Európa Parlament döntése értelmében az eddigi nyolc helyett tizennégy nap áll rendelkezésre az internetes vásárlóknak, hogy a termék kézhezvételét követően meggondolják magukat és elálljanak a vásárlástól - írja a Világgazdaság. A döntés minden tagállam számára kötelező, így nekünk, magyaroknak is.
Az előző évekhez hasonlóan ismételten megrendezésre kerül a Nagy Webáruház Felmérés, mely a hazai e-kereskedelem helyzetét hivatott felmérni. Idén ráadásul nem egyedül végezzük a kutatást, hiszen az Árukereső.hu is segítségünkre van a felmérés lebonyolításában.
Idén májusban immár zsinorban nyolcadik alkalommal megrendezésre kerül a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért, vagy röviden csak SZEK kétnapos e-kereskedelmi konferenciája. Az idei rendezvény fő témáját a manapság sok embert foglalkoztató közösségi trendek, a közösségi vásárlás és a mobil kereskedelem szolgáltatja.
teszt
Örömmel jelentjük, hogy körülbelül másfél év után újból megújult a weboldalunk. Elsősorban nem külsőségi okok miatt történt a megújulás, hanem sokkal inkább a tartalmi változások miatt. Igyekeztünk az új oldalt minden korábbinál gyorsabbá, átláthatóbbá és könnyebben kezelhetővé tenni. Ezzel bízunk benne, hogy Ön is egyszerűbben és gyorsabban megtalálja azt a megoldást, amit keres.